رویداد‌های ترافیکی در فاریاب؛ دو زن و یک کودک در میان زخمی‌ها

لیدا بارز

مسوولان محلی از میمنه، مرکز ولایت فاریاب می‌گویند که در دو رویداد جداگانه‌ی ترافیکی در این ولایت، یک‌تن جان باخته و ۱۶ تن دیگر زخم برداشته که ۲ زن و یک کودک در میان زخمی‌ها استند.

اداره‌ی حادثه‌های ترافیکی طالبان در فاریاب، گفته است که یک موتر نوع «فلان‌کوچ» پس از چاشت روز سه‌شنبه ۱۸ ثور که از شهر میمنه به‌سوی ولایت هرات در حرکت بود، در ساحه‌ی «الملیک» مسیر شاهراه میمنه-المار از جاده منحرف و واژگون شده است. 

در خبرنامه‌‌ای این اداره آمده است که در این رویداد یک مرد ۵۴ ساله جان باخته و ۱۳ تن دیگر به‌شمول یک زن و کودک زخم برداشته‌اند. 

از سوی هم، ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت نیز در صحبت با رسانه‌ها از وقوع یک حادثه‌ی دیگر در قریه‌ی «نودری» ولسوالی قیصار این ولایت خبر داده است. 

حادثه‌ی دومی در فاریاب بر اثر برخورد یک‌ موتر نوع «فولدر» با موتر باربری «مازدا» رخ داده است که سه تن به‌شمول یک زن زخمی شده است. 

مدیر حادثه‌های ترافیکی در این ولایت، افزایش حادثه‌های ترافیکی در این ولایت را بی احتیاطی راننده‌ها عنوان کرده است؛ امأ شهروندان خرابی و معیاری نبودن جاده‌ها و هم‌چنین نبود علایم ترافیکی را از جمله مواردی می‌دانند که رویدادهای ترافیکی را افزایش داده است. 

رویداد‌های ترافیکی از جمله رویداد‌های است که در میان پر مرگ‌و‌میر حادثه‌ها در کشور به‌حساب می آید و سالانه جان بیش‌تر از صد‌ها شهروندان را می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا